123

hej. mitt i natten. klockan blir snart kvart i 3. jag är dö trött. så jag skall uppdatera en snabbing och sedan dyka i säng. på direkten. idag har gått bra!
morgonmål:-
skollunch: 1partion gröt. inte värst mycket
mellis:-
middag: 1 skål pastasallad
1 bit choklad. (inte en rad utan en bit)

jag är så sjukt stolt över mig själv! jag och mamma var i kiosken och fyllde på mitt busskort och sedan när vi var påväg hem fick mamma en idé att åka till lidl. hon ville ha något gott. när jagåkte dit tänkte jag helt att shit. dit for denna dag. men när jag kom in till butiken var allt jag tänkte NEJ? varför skulle dagen behöva skita sig. håll huvudet uppe och fötterna kalla? eller hur man säger. att A du klarar det här. Ett tag gick jag med fiskpinnar och pommes i mina händer och just när jag skulle ropa på mamma om det är ok att vi äter det till middag satte jag dom snabbt som fan ner i frysdisken igen. Samma med all godis. Jag höll i vissa chokladstångar men la dom bort direkt. köpte tuggummi istället och cola från kiosken bredvid. sedan åt jag 1skål pastasallad för att undvika mammas goda choklader. Men gud vad stolt jag är över mig sj. jag går helatiden steg framåt. 1. äter inte mer på veckosluten. 2 har inte svårt med maten längre. 3. och dagens. kan gå till en butik med någon som bara köper korgar med gott utan att sj äta något! Nu somnar jag så godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0