A again.

God jul. Jag har haft jul redan i 40minuter. Jag har haft noll julkänsla men just nu. Just prick nu känner jag att julen kommer bli så himla bra. Jag har nämligen INGA förväntningar annat än att jag kommer få en resa till sportlovet. Men jag talade med lillesyster precis på facebook som sa att jag kommer få massor annat som jag verkligen vill ha. både dyrt och mindre dyrt. IIIk. och så älskar jag att fira julen hos min farmor och farfar. Julstämmningen är alltid på topp där. Och där firar vi i år. Jess! annarst har vi firat hos min mormor men där talar man om kukar och gamla tanter med hängtuttar från mormors simahll eller nåt. så julstämmningen är inte direkt på top där. haha.

Annarst då. H. jag vet inte vad som händer? men har vi glidit ifrån varandra? jagvet att du varit utan din telefon men du ser bara ut att vara jäkla le på mig eller nåt? det känns bara underligt.. och det ser ut att gå jäkla bra med maten för båda men jag har saknat att tala och bli peppad av dig.. men jaa. allt är ju inte helt normalt..

annarst då 2. idag fick jag världens underligaste men bästa kommentar av storesyster. min lillesyster slog mig på assen och ropade "men gud du har ju ingen ass" sedan slog jag min storesyster på assen och sa. Men här har ni ass mina vänner. sedan vände sig min storesyster till mig och sa. A. sluta snälla leka med maten. det är fint med kurvor. Du har inga ben snart mer. Att hon hade tittat på mina ben idag på stan ? att hon tyckte mina ben blivit äckligt smala tillochmed?? jag blev jäkla chockead för vi började ju att tala om asses på skämt! och så tillslut blev det skit stor disskusion om att jag gått ner.. sedan hörde mamma det och sa att jag är sjuk helatiden bara för att jag inte äter bra. (och det vet jag att stämmer..) sedan så har jag satt ut bilder på mig själv på min andra blogg och av alla mina vänner har jag fått sådana kommentarer att gud. Alla säger att dom är oroliga och undrar om jag har något fel med maten? Nej säger jag och skrattar bort. men fan vad bra det känns. Och jag väger mindre än någonsin jag kan komma ihåg. Nu kör vi så fans hårt! pusssssss

Kommentarer
Postat av: h

baby jag är inte le på dig! det har bara kännts som om du vore sjukt le på mig! och hellre är med alla andra än mig:/och då har jag bara hållt mig ur vägen typ. så jag vetinte, men i agree att det känns sjukt konstigt!:(( saknar spec våra facebook-all night long nätter..hhi

2009-12-24 @ 00:33:21
Postat av: h

men jag ska lägga mig nu så god jul! och vi rings imorgon<3

2009-12-24 @ 00:50:44
Postat av: m

god jul på er

hoppas ni hittat tillbaka till varandra, hata när man glider ifrån någon man verkligen behöver och tycker om.. en person som betyder så mycket är mer värd en 10 andra<3



:)

2009-12-24 @ 12:28:44
URL: http://skinnybones.blogg.se/
Postat av: a

H: aa.. det stämmer nog inte. men jag menar jag hör sjuka saker som händer i ditt liv etc som jag inte har en aning om? för att du inte berättat.. och inte för så lång tid sedan sa du ennu åt mig att jag är den du kan berätta allt för och så hör jag att du berättat saker som är ganska så stora och rör dig jätte mycket till några andra. eller någon annnan.. och så ringer du / textar du aldrig till mig mera. int sista veckan iallafall. du ringe och textade alltid till s. när jag berättade åt henne att det känns som vi glider ifrån varandra så berättade hon "ahaa jag och h kommer igen bara närmare och närmare hihi och så fick hon typ precis ett sms, eller nåt.. " och jagvet att det kan kännas som att jag vill vara med andra. men om sanningen skall fram så jag är sådan att under typ en rast eller nåt så vill jag hinna tala me ALLA där vid speglarna och sådant. jag orkar inte bara sitta på rumpan och göra ingenting eller något.. så det är inget mot dig och jag springer around som en yr höna. men också då en gång på timmen så fanns det ett bord med 3 bakom er och ni tog det med 2 så jag hamnade sätta mig framför. och sedan när jag sa något åt er såg ni sjukt störda ut på mig.. men dunno. jag gör iallafall inget på flit. God jul h

2009-12-24 @ 13:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0