A's back

Hej. Länge sedan. Jag har massor att berätta er. Hela förra veckan mådde jag så himla bra. Åt typ ingenting och gick ner. Sedan blev det lördag och min klänning direkt hängde på mig. Storlek s. så jag åt tillochmed pastasallad dagen före så jag skulle få lite rundare runt magen så klänningen skulle se finare ut. haha. sedan blev det lördag och jag kände mig fet. otroligt fet men ändå lite okej med tanken att jag förra gången hade haft världens komplex i den tajta klänningen. och nu var den lös. Sedan blev det söndag och jag hade världens bakis och åt som en gris. Sedan sket HELA fucking veckan. Nu har jag gått upp 1kg igen. 1,4 tror jag tillochmed. Jag dör. Denna veckan har sugit så sjukt mycket. Kom precis hem från mcdonalds också. Åt som en normal människa. Jag vill inte. Jag vill inte leva med mat i mig. Jag mår så himla dåligt. jag blir olycklig direkt. Så nu fortsätter jag som förr.. Började precis gråta när jag tänkte att "what if jag bara hde fortsatt hela förra veckan så skulle jag ha mer ben som sticker ut och bättre känslan" så nu fan. Ingen mat. Bara zero och något litet om man blir hungrig. Inga varma rätter mer. Eller fetter. Nu fan orkar jag inte mer må såhär. För annast mår jag så himla bra. Annarst. Julmaten oroar inte mig alls. hatar julmat nämligen och de vet ALLA. men nu dör ögonen. Men le'ts go! nu kör vi. puss

Kommentarer
Postat av: m

kämpa kämpa kämpa<3

2009-12-20 @ 09:16:17
URL: http://skinnybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0