.


morgonmål:-
lunch:-
mellis (runt 2) en baguette
middag:-
powernap i 2h
kvällis:-

jag känner mig väldigt yr. och har obehaglig illamående. men det känns okej. då vet jag iallafall att något håller på att ändras. eller att jag går mot resultat. men en sak jag undrar och inte förstår är hur jag nu. vägandes mindre än på sommaren fortfarande känner mig som en överviktig skit. när jag på sommaren tillochmed vågade visa mig i bikini som smalast. och nu väger jag mindre än då? men känner mig jäkla fet ändå. nu skulle jag ALDRIG visa mig i en simhall typ. men jajaa.. det kommer väll bra känslor imellan åt. då när jag ex märker att jeansen är lösa eller att magen plattats. men jag vill få känslan också. den smala känslan. imorgon har jag 8-4. gröt i skolan så jag skall äta då. och det får vara min dagens intag imoron. nu skall jag sova. Skit lycklig fortfarande men idag har ändå allt kännats lite mer piss än på andra rosamolns dagar. imorgon skall bli en bra dag! hoppas bara inte att jag mår ialla på morgonen.. skall ändå upp kl halv 7. (Det finns INGET värre än att hamna sätta ner sig i duschen bara för att man skakar.. fast då känner jag mig alltid svag som betyder att jag kännr mig ynkligare och smalare. men jag kan knappt stå utan att jag tror jag svimmar.. så vi hoppas jag inte mår så dåligt) men jaajaa. enough pratar. nu drar jag vi hörs imorong! kämpa<3

Kommentarer
Postat av: m

<3

2009-12-09 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0