första december. Nya tag. Nya drag. Nya resultat. Ny livsstil. Jag gillar nya början. Denna tid skall få ett bra slut å! det har jag fan å bestämt! let's roll!!




idag gjorde jag något nytt.. mamma behövde datorn och jag var rastlös som en jäkla gris (?) så jag satte musiken på fullt och började shake ass. hard core shake ass alltså. Jag dansade som en galning tills svetten rann och jag var röd i mitt face. jag rev av tightsen och blusen och sprang omkring i rummet i bomullsshorts och ribbat linne. såg överflödigt fett och orkade kämpa mer. Jag delade in sånger också. ex när bulletproof spelades höll jag hela refrängen mig i huk? ni förstår. fan vad mage, ben, armar brände när jag höll på på olika sätt. kkommer ha verk i hela kroppen imorgon. det vet jag. jag vet inte.. men jag älskar när en ny månad börjar. jag blir så himla pepp. allt kan börja om? en månad börjar ju;) så tänker jag! allt å alla kan få nya chanser. Imorgon blir det skola i några timmar. vi skall städa? sedan måste jag plugga psykologi. ufffffff. och sedan blir det hem och shake ass från 8-9 igen!! min timme;) haha whatsup med mina blink smileys. förlåt jag är väldigt övervarvig idag. (kan man ens säga så?) nu fan känner jag på mig. att detta blir bra!!! Hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: H

verken i stjärtmusklerna blivit bättre? hehehehehhee h.dr phil

2009-12-02 @ 13:44:43
URL: http://socanwe
Postat av: a

NEJ!! haha bara värre! nu skall jag workouta i 1h igen! puss

2009-12-02 @ 19:19:48
URL: http://socanwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0