Happy once again

dagens mat
mm: -
lunch:-
middag: 1knäckebröd
kvällis: 2nävar chips
and that was it.

nu är det snart 5 timmar sedan jag åt. är skithungrig men egentligen känns det bara bra! idag sa mamma en sak som gjorde mig så glad. vi satt i matbordet och skulle äta ganska så fin söndagsmiddag. sedan hade hon lagat tonfisk paj och jag ville inte ha så jag tackade nej och åt knäckis. sedan frågade hon plötsligt mig om jag verkligen mår bra? att jag tränar som en galning i mitt rum. och att hon aldrig ser mig äta av middagen. Jag skrattade såklart bort alltingen men frågade ändå hurså? hon bara "din halsstruktur är himla synlig" att man ser dina ben och knotor där framme. Du måste äta mer vännen. Jag blev så himla glad!! sedan går mina jeans som alltid förr varit lite spända, dom går fast nu utan problem!! jag älskar resultat!! det är allt jag egentligen behöver och vill ha ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0