Lazy Saturday


Godkväll! Livet rullar på. Idag sov jag till fans sena 3!! sedan blev jag ensam hemma till runt 10. åt inget bara några choklad godis. tänkte spy efter 4 små bitar så påsen åkte direkt tillbaka i kökslådan. Är så himla stolt över mig själv som inte äter något gott mer. Med gott menar jag nu chips, godis, glass etc. förr var det ett måste på weekends. Jag klarade inte en hemmakväll utan något av de. helt sjukt. men nu tänker jag aldrig så mera. jag dricker min cola och äter något annat. som typ ett knäckebröd eller lite middag. nu har jag dessutom ätit två st knäckebröd. imorgon skall jag ha väckning senast klockan 11. och sedan skall jag dansa och träna i mitt rum hela dagen. Söndagarna skall bli mina nya favorit dagar. Bara för att jag då kan träna i flera timmar! omedvetet också. (ni vet när man ex prövar kläder och dansar omkring!) oh vad allt går bra. vikten har dessutom gått neråt. som tur! wohoooa. Ha de bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0