perfect 7.12


Hej bloggen. Ni har ingen aning hur perfekt dag jag haft idag. Jag svävar på fucking rosa moln. Dagen började såhär. Sov till klockan 8. Fixade i ordning mig. Tog bussen till nya skolan med favorit musik! träffade mina bästa vänner och satt och väntade i 1h på att timmen skulle börja. bara för att. haha. sedan mötte vi alla andra 30? kompisar som alla var sjukt glada att vi var där. har aldrig kännt att människor gillar mig så mycket som jag kände idag. det kändes underbart. på maten åt jag ingenting. jag köpte en zero istället. sedan hade jag skola till 4. utan problem! annarst i min gamla skola skulle jag varit död! men nu ville jag inte att skolan skulle ta slut. fast en grej var hemsk. jag kände mig jäkligt fet där? fast T och andra helatiden sa åt mig att gud vilka ben du har a och fan du är mager? men jag menar.. jag tror inte ens på det mer.. jag vet att jag går ner och blir smalare men idag kände jag mig ovanligt fet? men det peppar mig bara. för idag har jag fan inte ätit något! bara druckit en kakao efter skolan i väntan på bussen. thats it och jag är inte ens hungrig! känns så jäkla skönt!! imorgon kör vi igen! jag är så jäkla glad<3 love

Kommentarer
Postat av: m

<3



ja samma här!!!! jag snackar om mat hela tiden i skolan för att dem i min klass ska tro att jag äter en massa. dock säger dem när vi sitter i matsalen "m***** har du anorexia eller" och sedan skrattar dem. gaaaaah vad jag hatar den där frågan. jag känner bara att dom inte fattar.. att ingen fattar

massa kärlek! du kämpar på så bra, ni kämpar på så bra!

2009-12-08 @ 19:42:03
URL: http://skinnybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0