Wednesday

Dagen har gått så jäkla bra!! Jag känner att mitt liv ramlar på rätt plats nu. Äntligen. Idag förde mamma mig till skolan till 8. Trodde vi skulle ha skola till typ 1. Men nej. Vi fick sluta 9.20!! så jäkla skönt. Fick bra betyg i bild också! sedan drog jag och H till stan och bänkade oss ner på ett mysigt café. Jag älskar att en gång i veckan verkligen bara få vara med henne. bara sitta ner och tala ut om precis allt. Vi drack varsin kaffe. eller hon var vuxen och drack kaffe. jag drack en kakao. Sedan kom jag hem och tuppade i säng direkt. (runt kanske 2) sedan vaknade jag alltid imellan till att männisor ringde mig. Men vaknade slutligen halv 8! haha. Sedan 8 åt jag två mörkabröd med lätt philadelphia ost och tomat. And thats it. Nu börjar hungern krypa fram 3 h senare. Det känns fantastiskt. haha jag ville work-outa igen här hemma men jag är ju fan också en invalid. Sådan muskelverk. haha. Imorgon har jag ledigt. skall plugga som en galning! pårikigt!! och work-outta. på kvällen kommer vi ta lite chinese krubb hem pga min systers födelsedag så jag skall inte äta något annat än lite wok från chinese! Puss ha det bra. Kämpa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0