..

hej babes. förlåt för gles uppdatering. jag och h har haft mycket annat nu. men nu är jag back it's 2010 som för mig betyder alldeles nya tag. maten skall gå så himla bra. dessutom har jag många MÅL som jag måste uppfylla!!! snart inom typ 3v kommer jagoch många tjejer (du med h? tror jag) åka ivälg till en tjejs stuga och stanna för några dagar. och jag blev panik diret när t skrev bastu!!! jag började typ gråta. jag kan inte. vill inte. men vet att jag kommer måsta. men jag kan inte???? what to do. sedan om 6 veckor smäller det hela. sportlovs resan i fjällen. -30 solklart blir det bastu... jag måste magra! och jag tänker börja träna. !!!!!!!!!!!!!!! nu godnatt. imoron ingen mat. nu vänjer jag kroppen igen. NO FOOD bara dricka och något smått om jag blir för svag. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0