saturday

Oh vad enormt bra det känns. Har varit på tom mage nu i 24 h. När jag ställde mig på vågen visa den ännu mindre. 49.1 närmare 48. Jag vill bara neråt. Igår på festen kände jag mig fet och ful som bara vad. Men ändå lite bättre bara för att jag visste att jag gått under 50 sträcket. Jag kan om jag vill. Det som h skrev btw så måste jag också nämna jag skriver och fotograferar och sådant om mat abra för att jag vill att människor inte anar nåt. Det är ofta som jag får höra " hur kan du vara smal om du äter så mycket" och jag älskar det!! jag vill nämligen att människor inte anart nåt. hatar att höra" är du ok, äter du normalt blabla" men nu måste jag upp och äta något pårikgit. Nudlar får det bli tror jag. Pårikgit. Vi hörs igen om någon dag antagligen. Puss

Kommentarer
Postat av: m

:/

att inte äta på 24h är det dummaste du kan göra.. det håller inte i längden om du verkligen vill gå ner för när du sen börjar äta något litet(?) så kommer kroppen att börja lagra fett för att den ställer in sig på svältläge och när du tar den där första tuggan då tror kroppen att den inte kommer få mer och då sparar den all mat du äter i kroppen i DAGAR! och då går man istället upp.. försök att hitta en sund balans istället..

bryr mig bara om dig! kämpa och ta hand om dig<3

2010-03-25 @ 07:27:36
URL: http://skinnybones.blogg.se/
Postat av: M

du är inte kvar här va? ..

2010-08-06 @ 03:46:27
URL: http://skinnybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0