vecka 11-16.01.2010


vaken. kl är 4.51. skall upp senast halv 9. tror jag stannar uppe all night long istället. får sova imorgon istället. och hoppeligen får tillbaka min sömnrytm. jag tänkte skriva upp lite veckans planer så att jag hoppeligen kan gå ner någto kilo tills weekend och därifrån sedan vidare ner. just nu ligger jag på samma som några inlägg nedan. så rätt bra. just i denna skrivande stund skulle jag döda för en macka. inte för att det skulle smaka gott utan för att det verkligen tar skit ont i magen av hunger. men jaa.. jag har redan ganska så fullspikadvecka som kan betyda rätt mycke fikande. så jag planerar utgående vad jag tror. och vad jag tillåter mig.

måndag: vakar hela natten. stiger upp kl 7. går i dush. gör upp en stor kopp varm kakao för att värma magen. sedan degar jag på soffan ett tag tills jag blir upplockad kl 10. hrmm.. kunde faktiskt träna lite och dansa omkring i huset efter 8 när ma å pa drar iväg. sedan blir det skola. ingen skollunch för mig. sedan efter 4 när jag slutar bjuder k mig på donken. vår tradition när vi ses.. men jag tar 1 wrap och en zero. and thats it for the day.

tisdag: skola från 10-halv 12. om jag inte har bilskola skall jag direkt efter skolan in till stan och skaffa gym kort. det har mamma gått med på! annarst om jag har bilskolan äter jag skollunch and thats it. för då slutar bilskolan först halv 6.

onsdag: skola 8-4 så det blir antagligen skollunch och en kakao när jag och k skall läsa matte på plugg cafet.

torsdag: skola 10-2 sedan skall jag iväg till gymmet. underbart. äter skollunch. tränar och sedan kanske en frukt hemma eller något.

fredag: 8-1 skola. gymmet. hem. ingen mat på hela dagen för på kvällen blir det alkohol och nachos på mexikansk restaurang så jag kommer antagligen hamna äta några nachos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0